Ik heb best veel bordspellen staan (oa Catan, Tikal, Java, Puerto Rico, Elfenland, Axis and Allies), maar ik ken niet genoeg mensen die ze graag spelen!
Het zou leuk zijn om een groepje mensen in de regio Eindhoven op te richten die zo nu en dan een avondje bordspellen wil spelen... iemand interesse?
bordspel spelers gezocht (eindhoven)
(5 posts) (4 voices)-
Posted 7 months ago #
-
Voor catan, puerto rico en axis and allies ben ik altijd wel in. Laat maar horen wanneer je ze wil spelen. H_V_Luijtelaer@hotmail.com
Posted 7 months ago # -
Kijk da's alvast 1 persoon. Zijn er nog meer geinteresseerden?
Of Hans, weet jij nog iemand? Ik kan waarschijnlijk nog wel iemand interesseren en dan zijn we al met 3. Ik denk dat voor veel bordspellen 4 spelers wel een mooi aantal is....Ik zal binnenkort wel contact met je opnemen om iets af te spreken.
Posted 7 months ago # -
Hoi,
Bovenstaande spellen spreken mij ook wel aan. Ik sta ook open voor nieuwe spellen. Desgewenst kan ik wellicht ook nog wel 1 of meer extra spelers vinden.
Groet,
Nilsnils.van.os(at)home.nl
Posted 5 months ago # -
Ben al jarenlang bordspellen aan het sparen en speel regematig iedere week een spel, maandelijks en nieuwe uit de top 10 Spiel(Essen). Zou graag nog een door de weekse avond willen besteden aan het spelen van nieuwe en goede oude bordspellen. Zoek daarom drie/vier nieuwe bordspelvrienden in Eindhoven of een groep waarbij ik me kan aansluiten.
Posted 5 months ago #
Reply
You must log in to post.